czwartek, 7 kwietnia 2011

Narzędzia perswazji: czyli jak przestać nieświadomie sabotować własne teksty?

Kto jeszcze chce wiedzieć,
Jak napisać OFERTĘ, która powali klienta na kolana i sprawi, że będzie błagał
o Twój produkt?

... nawet, jeśli nie masz pojęcia o pisaniu, nie chce Ci się i nie wierzysz w Twoje siły!

Chciałbyś pisać oferty, e-maile i reklamy, które zwiększą sprzedaż Twoich produktów nawet w czasie kryzysu?
Powstrzymuje Cię brak praktycznej i teoretycznej wiedzy, brak wiary i zapału, brak doświadczenia? Nie wiesz jak zacząć i jak testować? Nie masz ochoty na poprawianie?
Jeśli chociaż raz odpowiedziałeś sobie "TAK" czytając poprzedni akapit, zobacz poniższe filmy video, które sprawią, że za 15 minut będziesz miał szkic pierwszej, znacznie lepszej niż dotychczas oferty. 
Poniższe filmy video pomogą Ci przezwyciężyć KAŻDĄ przeszkodę na Twojej drodze do napisania skutecznej oferty, który stanie się koniem pociągowym Twojego biznesu, a Tobie da start w zupełnie nową przyszłość.
Dobra oferta sprawia, że wszystkie działania promocyjne i reklamowe nabierają sensu i w końcu mogą być dochodowe.
Dobra oferta jest niezbędna, nawet jeśli masz genialny produkt.
Dobra oferta sprawi, że ludzie wybiorą Ciebie, nawet jeśli masz wyższe ceny niż konkurencja.
Zapomnij o męczącym pisaniu i wynajmowaniu drogich jak mało kto copywriterów. Gdy skończysz czytać i oglądać materiały na tej stronie, gdy podejmiesz słuszną decyzję, Ty, albo Twoi pracownicy będą mogli pisać szybciej, sprawniej i znacznie lepiej niż ktokolwiek inny w Twojej branży.
Techniki, które prezentujemy z powodzeniem zastosowali copywriterzy jednego z największych portali w Polsce by 2-3 razy podnieść skuteczność swoich maili.
Techniki, które prezentujemy wykorzystuje jedno z największych wydawnictw w Polsce, by generować co roku blisko 100 MILIONÓW obrotu

Brak komentarzy: