czwartek, 7 kwietnia 2011

Czy znasz 4 Fundamentalne Prawa E-Mail Marketingu?

Oto prawdziwa historia przedsiębiorcy, który nie wydając pieniędzy na reklamę przez wiele lat budował e-biznes, który rósł w tempie 100% rocznie.



Gdy w 2000 roku stworzyłem swoją pierwszą poważną stronę, była ona BARDZOOOO prosta... ale już wtedy zachęcała do zapisania się na moją listę adresową.
Od samego początku wiedziałem, że muszę skupić się na budowaniu listy adresowej. Amerykanie powiedzieli mi: "Jeśli zbudujesz listę 10 000 sensownych osób, osiągniesz niezależność finansową". Zbudowałem więc przez te wszystkie lata listę ponad 60 000 czytelników i klientów, która dała mi więcej niż niezależność finansową.
Trzymając się tylko 4 prostych, ale fundamentalnych praw zbudowałem listę, która rocznie generuje oszałamiające kwoty pieniędzy. Wyobraź sobie, że JEDNA tylko promocja przeprowadzona na tej liście we wrześniu 2008 roku przyniosła mi 120 TYSIĘCY ZŁOTYCH! Akcja ta nie była wsparta przez żadną reklamę ani partnerów, opierała się wyłącznie na mojej liście adresowej.
Jeśli chcesz zbudować tak dużą i tak dochodową listę, która przynosi pieniądze rok rocznie przez wiele lat (u mnie trwa to już 9 lat!), koniecznie przeczytaj wszystko, co znajdziesz na tej stronie...
Piotr Majewski,
redaktor CzasNaE-Biznes
właściciel kilkudziesięciu różnych serwisów 

Lista adresowa, zaraz po marce, jest najważniejszym zasobem w firmie. Natomiast w przypadku większości małych firm, które nie mają jeszcze wypracowanej marki, jest to zasób zdecydowanie najbardziej wartościowy.

Brak komentarzy: