czwartek, 7 kwietnia 2011

E-sylwetka

„Odkryj ten kompletny system treningowy, który pozwoli Tobie zrzucić te ostatnie 5, 8, 10 niechcianych kilogramów i uzyskać sylwetkę, na jaką naprawdę zasługujesz w 49 dni.” 
- Bez spartańskiej diety, 
- Bez głodzenia siebie na śmierć, 
- Bez efektu jo-jo. 

Od: Ewelina Jakubiak
Twórczyni Programu szkoleniowego: „Twoja wymarzona sylwetka” 

Witaj, nazywam się Ewelina Jakubiak i od dziesięciu lat skutecznie pomagam swoim klientkom w osiągnięciu wymarzonej sylwetki. Ten czas pozwolił mi wypracować najbardziej skuteczne systemy treningowe, które pozwalają uzyskać rewelacyjne wyniki w postaci zrzucenia niechcianych kilogramów i uzyskania pięknego zdrowego ciała.

Wiele moich klientek za miesiąc wspólnej pracy oraz efekty w postaci szczupłej sylwetki płaci mi ponad 1000 zł. Na szczęście dzięki technologii Ty możesz już dzisiaj posiąść tę wiedzę za ułamek tej kwoty. Jeśli chciałabyś czuć się pełna energii w ciele bez zbędnego tłuszczu i wyrzeźbić sylwetkę na jaką zasługujesz to zapraszam Ciebie do przeczytania co dla Ciebie przygotowałam.
Największy problem kobiet, które chcą się odchudzić… 

Każdego dnia w pracy spotykam bardzo wiele kobiet, które są w trakcie odchudzania. Mam wtedy możliwość usłyszeć z „pierwszej ręki”, jakie są ich największe problemy w zrzuceniu zbędnego tłuszczyku oraz w czym potrzebują pomocy. Oto pytania, które słyszę najczęściej:
  • Jakie ćwiczenia zaproponujesz na pozbycie się tłuszczu z okolicy bioder? 
  • Interesują mnie ćwiczenia na schudnięcie w talii?
  • Które ćwiczenia umożliwią spalenie tkanki tłuszczowej?
  • Interesują mnie ćwiczenia wyszczuplające dolne partie sylwetki.
  • Zależy mi na ćwiczeniach na dół, i na ręce żeby zlikwidowały defekty. 
  • Jakie ćwiczenia na pupę, dużo schudłam, ale w dalszym ciągu jest duża?
  • Mam wałek na brzuchu, jakie ćwiczenia wykonywać żeby się go pozbyć?
  • Proszę o ćwiczenia, dzięki którym mój brzuszek będzie płaski.
  • Jakie ćwiczenia na grube łydki?
Jeszcze więcej podobnych pytań dostaję od kobiet z całej Polski – czytelniczek mojego bloga.
Największy problem kobiet, które chcą się odchudzić, to brak skutecznego i dobrze zaplanowanego treningu odchudzającego!!!

Brak komentarzy: