wtorek, 5 kwietnia 2011

Internetowy MILIONER

Jak stworzyć od zera mały e-biznes, który w czasie krótszym niż 5 lat pozwoli Ci zarobić pierwszy milion?

Drogi, Przyszły Internetowy Milionerze, 

Jeśli w Twojej głowie tli się idea własnego, małego biznesu, lub jeśli zacząłeś już go tworzyć z niezadowalającymi Cię do końca rezultatami, oferuję Ci moją pomoc.

Pomogę Ci stworzyć lub rozwinąć Twój e-biznes...

Nauczę Cię E-Biznesu, pokażę wszystko i postaram się, abyś stworzył e-biznes który:
  • w ciągu roku zacznie generować stały dochód, albo nawet uniezależni Cię finansowo, dzięki przemyślanej, od razu dobrze wdrożonej strategii,
  • będzie skazany na dynamiczny rozwój dzięki mojemu doświadczeniu we wdrażaniu najskuteczniejszych strategii i taktyk (jakie miałem szczęście poznać) oraz unikaniu najgłupszych błędów (które ja już zdążyłem popełnić), jakie Ci przekażę,
  • będzie prostszy w obsłudze, niż Ci się wydaje, dzięki narzędziom, które poznałem przez te 11 lat w e-biznesie lub sam stworzyłem.
Pokażę Ci, jak to osiągnąć posiadając minimalne środki finansowe... ale wymagam PASJI, ZAANGAŻOWANIA i CZASU, Jeśli nie masz tych 3 rzeczy - nie czytaj dalej.

Dlaczego uda Ci się osiągnąć te cele?

Ponieważ mi się udało, a ja zaczynałem swój e-biznes:
  • w liceum,
  • z modemowym dostępem do Internetu,
  • bez pieniędzy na inwestycje,
  • bez nikogo, kto by mi osobiście pomógł w e-biznesie, poza ojcem, który wiele pomógł mi w kwestii komputerów i prowadzenia firmy,
  • opierając się wyłącznie o wiedzę zdobytą z zagranicznych publikacji niesprawdzoną na Polskim rynku,
  • bez planu i pomysłu, jak chcę zarabiać,
  • bez żadnej formalnej wiedzy i doświadczenia w prowadzeniu biznesu.
W ciągu ostatnich 11 lat popełniłem tyle głupich błędów i przetestowałem tyle nietrafionych pomysłów, że gdybym cofnął się z moją obecną wiedzą, systemami i doświadczeniem do roku 2000, byłbym dzisiaj baaaaaardzo bogaty.
Dzisiaj mamy inne czasy. Więle osób doskonale rozumie język angielski i udaje im się znaleźć wiedzę nt. e-biznesu za granicą. Sęk w tym, że mimo iż w z USA pochodzi najwięcej naskuteczniejszych technik biznesowych, to NIE działają one "prosto z pudełka" tak samo w Polsce. Przekonałem się o tym wielokrotnie na własnej skórze.
Większośc technik i strategii zza oceanu wymaga dostosowania do naszych Polskich warunków. Nie robię nic innego od 2000 roku, gdy wystartowałem z CzasNaE-Biznes. Mój biznes od zawsze był poligonem doświadczalnym dla teorii marketingowych i biznesowych, a wynikami dzieliłem się z moimi Klientami.
To dlatego dzisiaj Google sugeruje tylko jedno nazwisko jako synonim słowa e-biznes: Piotr Majewski Puszczenie oczka

Mam jednak dla Ciebie dobrą nowinę. Żeby osiągnąć niezależność i stabilność finansową na bardzo przyzwoitym poziomie nie trzeba nawet robić nic skomplikowanego. Wystarczy robić to, co działa i nie popełniać typowych błędów, które popełnia KAŻDY mój Klient zanim wezmę go pod skrzydła.

Z moją wiedzą, doświadczeniem i pomocą trzeba się naprawdę starać, aby ponieść klęskę w e-biznesie... albo nic nie robić.
Podczas tego kursu poznasz wszystkie podstawy, zasady i skuteczne techniki oraz strategie budowania dochodowego e-biznesu od zera do miliona złotych i dalej.

Plan działania

W osiągnięciu Twoich marzeń i sukcesu w e-biznesie pomogą Ci:
  • 28 godzin wykładów z praktyczną wiedzą pociętą na 5 do 30 minutowe, tematyczne fragmenty. Wykłady otrzymasz w formie prezentacji multimedilanych on-line lub plików MP3 do pobrania na dysk. Wartość: 5.000 zł
  • Kilkunaście precyzyjnie wyselekcjonowanych zadań, które przybliżą Cię lub wręcz stworzą Niezniszczalną Strategię Twojego E-Biznesu. Wartość: 500 zł
  • Roczny dostępu do zamkniętego Polskiego Forum E-Biznesu -Merytorium, gdzie będziesz mógł pomiędzy spotkaniami na żywo skonsultować swoje postępy z innymi uczestnikami programu oraz setkami właścicielu e-biznesów już obecnych na forum (UWAGA: mój udział w dyskusjach na forum może być ograniczony). Już dzisiaj na Merytorium jest 12 000 stron A4 dyskusji! Wartość: 297

Jak dokładnie wygląda kurs?

Kurs składa się z 6 modułów:
  1. Idea, Strategia, Biznes Plan i Marka (5h 50 min)
    W ramach tego modułu stworzymy lub poprawimy fundamenty Twojego e-biznesu. Są to zagadnienia zwykle pomijane lub traktowane po macoszemu przez przedsiębiorców... trudno się dziwić, że 95% biznesów potem upada. To są fundamenty, bez tego Twój biznes NIE uda się - gwarantuję Ci to. Ale jest też dobra wieść. Nie będziesz musiał tworzyć opasłych biznesplanów - ja też takiego nie mam. Wystarczy zrozumieć kilka krytycznych elementów.
  2. Skuteczna i Użyteczna Strony WWW (5h 25 min)
    Każdy e-biznes z prawdziwego zdarzenia opiera się o stronę www. Dla niektórych ma znaczenie kluczowe, dla innych marginalne. Jeśli oddanie stworzenia Twojej strony grafikowi lub zrobienie jej samemu bez wcześniejszego marketingowego wyszkolenia, to jak pływanie łódką ze spuszczoną kotwicą. 90% Twojej energii idzie na marne.
  3. Budowanie Listy Adresowej (3h 35 min)
    Lista adresowa to ZŁOTO INTERNETU. Posiadając dużą i aktywną listę adresową możesz zrezygnować z płatnej reklamy, bo będzie to Twoje niewyczerpane źródło pieniędzy. Ja mam ogromną listę i czerpię z niej więcej pieniędzy każdego roku niż większość osób zarabia latami. A najlepsze jest to, że praktyczie nic za to nie płacę.

    Pokażę Ci dokładnie te same metody budowania takiej listy, jakie ja stosowałem i stosuję. To prostsze niż myślisz.
  4. Copywriting (4h 57 min)
    Pisanie ofert i reklam to umiejętność, której zawdzięczam większą część mojego sukcesu. Musiałbyś wynająć copywritera liczącego sobie po kilka tysięcy złotych za 1 ofertę, aby trafić na osobę, która może dorównać wiarygnodnością i entuzjazmem Tobie. Tak, TY jesteś najlepszym copywriterem dla Twojego e-biznesu.

    Nie umiesz pisać? To nie problem. Jestem uważany za jednego z najskuteczniejszych w Polsce i jednego z kilku najlepszych trenerów copywritingu. Mój styl pisania jest tak skuteczny i popularny, że nazwano go w Polsce moim nazwiskiem mimo iż jest to styl rozwijany od ponad 100 lat! Nauczę Cię Puszczenie oczka
  5. E-Mail Marketing (2h 4 min)
    Wysyłanie maili reklamowych to od wielu lat i cały czas najskuteczniejsza kosztowo metoda zarabiania w Internecie. Nic nie może równać się e-mail marketingiem... o ile wysyłasz maile do swojej bazy, o czym jest moduł 3. Stosuję e-mail marketing na najwyższym światowym poziomie od samoego początku, gdy w Polsce nie było żadnych systemów e-mail marketingu.

    Zresztą sam stworzyłem najpopularniejszy system e-mail marketingowy w Polsce - impleBOT - dzięki czemu wiem z pierwszej ręki, co działa, a co nie.
  6. Promocja i Reklama w Internecie (4h 57 min)
    Każdy biznes musi się promować, większość powinna się reklamować. Ponieważ zaczynałem bez pieniędzy i doświadczenia, w czasach, gdy reklama w Internecie nie była tak dostępna jak dzisiaj, nauczyłem się promować swoje e-biznesy za darmo albo za pół darmo.

    Poświęciłem też mnóstwo pieniędzy na zgłebienie najlepszych technik i strategii reklamowania się w Google AdWords, dzięki czemu niektórzy moi Klienci są dzisiaj znacznie bogatsi Puszczenie oczka
To 6 obszarów Twojego e-biznesu, których opanowanie pozwoli Ci osiągnąć wszystkie Twoje marzenia związane z Twoim e-biznesem.

Ile zainwestuję?


Czy to będzie 6 191 zł??? Nie. Będzie ZNACZNIE MNIEJ. Najpierw jednak...

Ile wyniesie Cię inwestycja w kurs,
dzięki któremu stworzysz e-biznes,
który pozwoli Ci zarobić MILION
w czasie krótszym niż 5 lat?

Oferuję Ci wiedzę, którą gromadziłem przez 8 lat. Niech o jej wartości świadczy fakt, że za sama tylko wiedza zawarta w wykładzie o AdWords kosztowała blisko 2.000 dolarów i została sprawdzona w boju przez uczestników pierwszej edycji Internetowego Milionera z rewelacyjnym skutkiem. Jeden z uczestników miał firmę zdobywającą Klientów off-line. Po spotkaniu nt. AdWords zaczał testować tą formę promocji i obecnie praktyczni wszyscy jego Klienci pochodzą albo z reklam AdWords albo z Google, gdzie osiągnął bardzo wysokie pozycje dzięki wiedzy nt. pozycjonowania, którą otrzymał miesiąc wcześniej również na spotkaniu IM.
Oba te wykłady to tylko fragment tego, co otrzymasz w ramach kursu Internetowy Milio

Mało tego. W ramach wykładów nt. E-Mail Marketingu usłyszysz jak omawiam mail po mailu kampanie mailingowe, które w zarobiły od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych w czasie od 26 godzin do kilku dni. A użyłem do tego wyłącznie moją listę mailingową... a budowaniu takiej listy mailingowej poświęciłem również cały, 3godzinny moduł.
To jest po prostu kompletna wiedza nt. rozwijania e-biznesu od zalążka do SUKCESU.

A więc ile zainwestujesz?
Tylko TERAZ możesz zakupić
32 godzinny kurs Internetowy Milioner
za jedyne 1497.00 zł brutto!

Dlaczego akurat tyle?

Mówimy o nagraniach z 5 dni szkoleniowych, co na rynku szkoleniowym kosztowałoby przynajmniej 5000 zł. Ale jest to kurs do samodzielnego studiowania, więc uważam za uczciwe obniżenie ceny. Około 300 zł za dzień szkoleniowy to BARDZO atrakcyjna cena, niespotykana na otwartym rynku szkoleniowym.
Zresztą sprawdź sam, ile kosztują szkolenia biznesowe. Typowa cena za dzień to 1000 zł, czasami trafiają się szkolenia za 500-600 zł.
Ponadto kieruję ten kurs głównie do małych i początkujących e-biznesów. Sam kiedyś byłem na początku i wiem, że liczy się wtedy każdy grosz, nawet jeśli ktoś daje nam Sprawdzony Klucz do Sukcesu, a tym dokładnie jest Internetowy Milioner.
Od 2000 roku doradzam małym i początkującym e-biznesom - lubię to, więc ceny ustalam pod Was

Czy będziesz Internetowym Milionerem?

To zależy od Ciebie - od tego, jak szybko przejrzysz wszystkie nagrania i jak szybko zaczniesz wdrażać nową wiedzę.

Wybór należy do Ciebie. To Twój e-biznes, Twoja przyszłość. Twoja odpowiedzialność... ja jednak zamierzam dopilnować, abyś nie popełniał błędów i robił wszystko lepiej niż inni.

Złóż zamówienie teraz

Piotr Majewski

redaktor CzasNaE-Biznes,
właściciel Ekademia.pl

FAQ - Odpowiedzi na częste pytania

Co rozumiesz przez PASJĘ ? Lubię komputery, internet, od dłuższego czasu myślę nad jakimś konkretnym e-biznesem, ale wciąż nie mam pomysłu. Czy nadaję się do tego kursu?? Czy będziesz mi mógł zasugerować, pomóc coś wybrać itp?
Jeśli jeszcze rozumiesz, że na sukces trzeba zapracować i chcesz na to poświęcić przynajmniej rok wytężonej pracy, to kwalifikuję to jako PASJĘ.
Ile potrzebowałbym tygodniowo czasu zaangażowania w mój e-biznes? W tej chwili pracuję na etacie i nie chciałbym jeszcze z tego rezygnować?
To zależy od Ciebie. Im więcej czasu poświęcisz, tym szybciej się rozwiniesz. Jeśli jednak masz zadowalającą Cię pracę na etacie, możesz sobie pozwolić na spokojniejszy rozwój i poświęcać albo cały weekend albo lepiej przynajmniej 2h dziennie.

Jeśli Twój e-biznes będzie dla Ciebie jak hobby, nie tylko nic nie ryzykujesz, ale masz też szansę znacznie poprawić sobie życie robiąc coś przyjemnego.

Generalnie wyznaję metodę systematycznego dochodzenia do sukcesu poprzez budowanie stabilnego e-biznesu. Jeśli przy tym trafi się spektakularnie szybki sukces, to tylko dodatkowy bonus.

Przy takim podejściu można płynnie przejść od etatu do własnej firmy.

Niektórzy nigdy nie rezygnują z pracy na etacie, bo ich e-biznes tego nie wymaga, mimo iż dostarcza im drugie tyle pieniędzy, co pensja.
Bardziej niż na milionie zależy mi na pasywnym przychodzie, czy to jest uwzględnione w kursie?
To zależy od Twojego pomysłu na e-biznes, co chcesz robić, albo co ustalimy, że mógłbyś robić. Generalnie odpowiedź brzmi tak, chyba, że Twoim pomysłem będą usługi wykonywane osobiście.

Brak komentarzy: